La màgia de Can Butjosa ens atrapa a la 5a sessió del seminari de biblioteques

Dimecres 6 de març la biblioteca de Can Butjosa, a Parets del Vallès, va esdevenir un oasi de desconnexió per a les assistents del seminari de biblioteques. Després de creuar una sala plena de llibres i fantasia, vam seure a una sala reservada on la Sònia, la directora, va explicar-nos molt didàcticament a què es dediquen i, sobretot, per què. Va exposar en què consisteix el Pla de Lectura que duen a terme i ens va plantejar una sèrie d’interrogants per reflexionar.

Des del profund coneixement en la matèria i amb una elegància captivadora, ens va orientar cap a una tria de llibres feta amb criteris sòlids i argumentats. La taula estava plena d’històries i coneixement escollits a consciència destinades a públic infantil i juvenil. Sense adonar-nos-en va arribar l’hora de plegar, però hauríem estat escoltant recomanacions fins que la Sònia n’hagués tingut prou. Des del CRP agraïm molt aquestes experiències i esperem que sigui la primera visita de moltes a aquest espai!