Joves i Mobilitat, la millor alternativa per treballar la seguretat viària al vostre centre!!!

CONCURS EDUCATIU JOVES I MOBILITAT

Amb la reforma de la Llei Orgànica d’Educació (LOMLOE), l’educació viària ha passat a formar part del currículum escolar de Secundària i Batxillerat en aquest curs 2022-2023.

Un dels objectius d’aquesta reforma és que els i les alumnes adquireixin els bons hàbits d’una mobilitat segura, sostenible i responsable.

Aquests són també els valors i actituds que Joves i Mobilitat vol promoure entre els adolescents amb el repte de la 16a edició.

• Alumnes de secundària, batxillerat, CFGM i IFE.
  • Nois i noies de 12 a 18 anys de casals de joves o centres de lleure.

Trobareu més informació a lhttps://www.jovesimobilitat.cat/