Jornada Scratch Challenge Adventure

El dimarts 8 de juny, de 10 h. a 12 h., PARTICIPA DE L’AVENTURA!, una jornada lúdica de programació amb Scratch, oberta a tots els centres educatius de Catalunya. En aquesta jornada es plantejarà un repte per resoldre en directe.

La jornada s’emmarca dins el programa dels mSchools Student Awards i es realitzarà en format on-line. Hi poden participar: alumnes de 3er de primària fins a 2n d’ESO amb diferents nivells de programació.

Us podeu inscriure a la jornada fins al 7 de juny en aquest formulari.  No és condició haver participat en els Student Awards ni haver quedat finalista.

Els inscrits rebreu informació detallada de la jornada i de la connexió per a participar-hi. També rebreu un document guia (pas a pas) perquè el vostre alumnat pugui seguir i resoldre el repte.

No us descuideu de fer la inscripció al formulari. Us hi esperem!