JORNADA PIKLER – El llenguatge com a eina de comunicació a l’etapa 0-3 – Rosa Sensat

De tot el que programem en el dia a dia de les escoles bressol i les llars d’infants, el llenguatge de l’adult n’és el gran oblidat. Repensem que respectuós és el llenguatge que utilitzem per dirigir-nos als infants i a les seves famílies.

Necessitem aprendre de primera mà què necessita l’infant i com ha de ser la nostra actuació verbal. Nosaltres hem d’entrenar i convertir en una prioritat saber quines respostes verbals són les adients a cada situació.

Hem d’aprendre a observar-nos i a observar el llenguatge com a eina comunicativa indispensable per al bon enteniment de totes les parts que integren l’escola.

Per consultar el programa de la Jornada i accés a la inscripció, cliqueu el següent enllaç.