Inscripció programa Joves i Ciència 2021

Coneixes a alumnes amb una especial motivació per la ciència?
Busquem estudiants de 4t d’ESO que vulguin viure la recerca científica
en primera persona al llarg de 3 estius.

Us volem compartir aquest programa que ens arriba des de Science Academy de la Fundació Catalunya La Pedrera sobre el programa Joves i Ciència que fomenta les vocacions científiques i d’acompanyament a estudiants amb talent de 4rt d’ESO i fins a 2n de batxillerat.

Ens sembla una oportunitat excepcional per a l’alumnat de 4t d’ESO  que vulgui viure la recerca científica en primera persona al llarg de 3 estius, participant en projectes de recerca amb investigadors en actiu i a centres de recerca nacionals i internacionals.

El termini d’inscripcions fins al 28 de febrer del 2021 a través de la pàgina web. . Trobareu també informació en  el Programa.

Animeu-vos a participar-hi !!!