Informació programa DELF escolar als centres de secundària

El Departament d’Ensenyament organitza dues sessions informatives sobre el programa DELF escolar, adreçades als directors i professors de francès dels centres que l’ofereixen com a primera o segona llengua estrangera. En aquestes sessions es presentarà el programa de certificació adreçat als alumnes i s’exposaran les condicions econòmiques de matriculació, protocol d’inscripció, dates dels exàmens i formació prevista per al professors.

DElfLes sessions informatives tindran lloc a Barcelona i Girona, i per confirmar-ne l’assistència cal formalitzar la inscripció indicant el DNI/NIE i el correu xtec:

• Barcelona
    LLoc: Institut Francès de Barcelona (Moià, 8).
    Dia i hora: dimecres 21 d’octubre, de 17.00a 19.00 hores.
  • Girona
    Lloc. Sala Carles Rahola. Edifici de la Generalitat a Girona (Pl. Pompeu Fabra 1)
    Dia i hora: dijous 22 d’octubre, de 17.00 a 19.00 hores.
    Inscripció

Així mateix, el professorat de francès pot inscriure´s a les sessions formatives per conèixer les proves A2, B1 i B2 del DELF scolaire que tindran lloc a l’Institut Francès de Barcelona:

• Sessió de formació sobre DELF escolar nivell A2
    Dia i hora: 4 de novembre de 2015 , de 16.00a 19.30 hores.
  • Sessió de formació sobre el DELF escolar nivell B1
    Dia i hora: 18 de novembre de 2015, de 16.00 a 19.30 hores.
  • Sessió formativa DELF escolar nivell B2
    Dia i hora: 2 de desembre de 2015, de 16.00a 20.00 hores.
    Inscripció

Per a qualsevol aclariment, podeu enviar un correu electrònic a l’adreça formlle@xtec.cat.

Més informació a la Web