Fira digital a l’ Escola Montbui

La comissió digital de l’ Escola Montbui han fet avui una activitat de claustre que han anomenat Fira digital. Aquesta activitat té per objectiu donar a conèixer recursos digitals a tot l’equip docent del centre. En aquesta ocasió, la fireta pretenia que els docents es familiaritzessin amb diferents recursos de pensament computacional i robòtica. Com sabeu, han fet servir material en préstec del CRP.

S’han muntat diferents espais de treball. D’una banda, un racó amb les Beebots i el Probot. En un altre espai, hi havia tres jocs de taula per explorar el pensament computacional desendollat: Code and Go, River and Dragons i Mouse mania. Per últim, l’espai on s’han experimentat dos reptes amb les plaques Makey-makey i Micro:bit, en aquest últim cas fent servir el simulador.

La primera part de la sessió s’ha destinat a fer una breu presentació de la fira i la dinàmica a seguir. Posteriorment, han tingut una hora per explorar els diferents racons que duraven aproximadament, vint minuts cadascú.

Els espais estaven dinamitzats per les persones que formen part de la comissió digital de centre.