Fem un conte de Sant Jordi una mica diferent?

Tarina Creació es dedica a la creació amb muntatge digital de contes personalitzats per a escoles a partir dels dibuixos, text i fotografies dels nens i nenes.
“Fem un conte?” és una activitat que engloba moltes  de les coses que ja feu a l’escola:  el treball dels contes, l’expressió verbal i plàstica, el treball cooperatiu…, però amb l’afegit d’ajuntar el resultat de la nostra feina en un producte de qualitat que agradarà molt a les famílies.
Ha arribat el moment de clavar l’espasa a la COVID!

El nostre Sant Jordi arriba preparat per acabar amb aquest virus que ha capgirat les nostres vides!

Fem un conte de Sant Jordi una mica diferent?

Nosaltres ens ocupem de fer-vos les fotos i editar el llibre, vosaltres hi poseu els dibuixos i la vostra millor interpretació!

Esteu preparats?
La proposta la podem adaptar a l’esdeveniment concret que calgui: Aniversari de l’escola, graduació, Festa de la Primavera, projecte artístic …
Objectius i continguts FEM UN CONTE?

Si teniu una idea, ens truqueu i la fem realitat !!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *