FAIG – Publicació de la convocatòria per a la participació dels centres

Com ja sabeu, amb data de 23 de març de 2023, s’ha publicat la RESOLUCIÓ EDU/911/2023, de 15 de març, per la qual es crea el programa experimental “Fent per aprendre, imaginant globalment – FAIG”, i se n’obre convocatòria pública per a la selecció centres educatius participants.

El Programa FAIG és una oportunitat per crear entorns d’aprenentatge amb sentit, on posar l’alumnat al centre, sentint la seva veu per a crear un món millor on viure i conviure.

Les sigles FAIG signifiquen “Fent per aprendre, imaginant globalment”.

Durant el curs 2022-2023, 35 escoles, instituts i instituts escola de tota Catalunya formen una primera xarxa de centres pilot del programa FAIG, que en el curs 2023-2024 s’ampliarà a 150 centres.

Destinataris:
Centres educatius de titularitat del Departament d’Educació  que imparteixin els ensenyaments d’educació primària, d’educació secundària obligatòria o ambdós.

Places per al curs 2023-2024
150 centres.
​Durada
​El desenvolupament del programa FAIG es realitza en dos itineraris, en funció de la planificació de les actuacions d’innovació previstes:

Itinerari 1, amb una durada de 3 cursos i un darrer curs d’acompanyament a la consolidació (2023-2027).
Itinerari 2, amb una durada de 4 cursos i un darrer curs d’acompanyament a la consolidació (2023-2028).

Convocatòria (Portal de Centres): requisits per a la participació, compromisos del centre, criteris de selecció, documents de sol·licitud i terminis

Termini per a la presentació de sol·licituds: 21 d’abril de 2023

Si necessiteu aclariments o teniu dubtes i no podeu assistir a la reunió telemàtica, us podeu dirigir directament al correu:faig@cesire.cat