Escola bressol La LLuna de Caldes de Montbui -TEI va a la Lluna

Obrir les portes de l’escola a tothom que tingui ganes de conèixer  més sobre el nostre projecte educatiu i les seves influències…compartir i reflexionar sobre infància i educació…sempre han estat aspectes molt importants per a nosaltres.

Al llarg dels anys hem acollit un munt de visites, des de professionals del món de l’educació d’arreu del món fins a grups d’estudiants. Totes elles molt enriquidores.

Aquest cop vam rebre a l’escola durant dos dies als estudiants de l’Institut Ribot i Serra @iesribotiserra que estan cursant primer i segon del CFGS d’Educació Infantil.

Gràcies per la visita i fins la propera!

Us adjuntem l’enllaç de la notícia que han publicat a la seva web: