Encara no hi has inscrit els teus alumnes al concurs educatiu Joves i Mobilitat?

CONCURS EDUCATIU

JOVES I MOBILITAT

VIANANTS, LA MOBILITAT MÉS SOSTENIBLE I SALUDABLE

US PERDREU L’OPORTUNITAT DE…?

»  Participar en un concurs que promou actituds i valors de mobilitat segura, sostenible i responsable entre els joves.

»  Motivar un alumnat en una temàtica que pretén revalorar el fet de caminar, el mitjà de transport que més utilitzen en l’actualitat.

»  Reflexionar sobre els hàbits de mobilitat i avaluar els efectes positius de desplaçar-se de forma més saludable per a les persones i més sostenible per al planeta.

»  Plantejar innovadores solucions a aquest nou repte de mobilitat. Què fem?

»  Utilitzar un conjunt de recursos didàctics de mobilitat i seguretat viària.

»  Disposar d’una eina educativa que es pot treballar tant de forma presencial com virtual.

»  Gaudir amb els vostres alumnes de diferents premis individuals i col·lectius.

ENCARA SOU A TEMPS D’INSCRIURE ELS VOSTRES EQUIPS!

LA DATA LÍMIT PER PRESENTAR TREBALLS ÉS EL 30 D’ABRIL DE 2022

Joves i Mobilitat és un concurs educatiu organitzat pel RACC i el Servei Català de Trànsit que pretén afavorir la reflexió dels adolescents catalans sobre diferents temàtiques de mobilitat i seguretat viària.

INSCRIPCIÓ I PARTICIPACIÓ GRATUÏTES!