Els Lexu’s venen a cantar “Ara és Nadal” a la teva escola

Som el grup català LEXU’S. Com ja sabeu, tenim 5 treballs discogràfics (formem part de la BSO de la sèrie “Polseres Vermelles” amb cançons com “Abraça’m” o “No puc oblidar“) i disposem d’un tema nadalenc molt popular anomenat “Ara és Nadal“.

Des de fa anys, l’escullen per cantar molts centres educatius i hem pensat que podríem fer un pas més. Ara, podem venir els Lexu’s en persona a cantar-la amb els vostres alumnes. A més, aprofitem la cita per parlar amb els alumnes de la música, el treball, l’esforç, els instruments, com es forma un grup, com es fa un disc, etc.

Us adjuntem un PDF on resta tot ben explicat i l’oferta que us fem per venir al vostre centre educatiu. Ara és Nadal_Escoles2021

Igualment, aquí teniu els enllaços oficials del tema “Ara és Nadal” de LEXU’S.

TAMBÉ ESTEM DISPONIBLES PER ACTUACIÓ PER SANTA CECÍLIA O QUALSEVOL ÈPOCA DE L’ANY AMB FORMAT SIMILAR.

www.lexus.cat

lexus@lexus.cat