El nou motor de canvi als centres: Postgrau en PNL i coaching en entorns educatius

A partir del 9 de març posem en marxa una de les eines més valuoses per afavorir la comunicació eficaç, la millora de les relacions i el desenvolupament personal per a vosaltres docents i conseqüentment, per als vostres alumnes: la Programació Neurolingüística.

Introduirem amb el lideratge motivacional i la comunicació assertiva canvis necessaris per a generar noves conductes, noves visions, noves habilitats, nous resultats: una transformació total de l’aprenentatge!

Postgrau en Programació Neurolingüística i coaching en entorns educatius. Acreditat per la UVic.

10% de descompte (1.665,00 €) si ets alumne o ex alumne de la UVic, o si t’apuntes amb un company o conegut!

Inici 9 de març de 2024. Inscripcions obertes!

Per a més informació i matrícula

Consulta’ns al telèfon 663 754 103 o escriu-nos a coordinacioauladocents@fumh.cat

Postgrau en Programació Neurolingüística i coaching en entorns educatius. Títol UVic - Fundació Universitària Martí l'Humà