De què parlem quan parlem de contextualització, regulació i personalització dels aprenentatges?

Us proposem un nou Itinerari ICE UAB per fer conèixer alguns aspectes clau del nou currículum, com ara l’aprenentatge situat, l’avaluació competencial lligada als processos de metacognició i d’autoregulació dels estudiants i la personalització dels aprenentatges. 

 Quatre sessions a través de videoconnexió amb Meritxell Cano i Digna Couso per a tractar aquestes qüestions i emmarcar-hi la pràctica docent. 

 Comença el 19 d’octubre. Més informació i matrícula a:    De què parlem quan parlem de contextualització, regulació i personalització dels aprenentatges?

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>