Curs ICE UAB: Estratègies per a l’autoregulació i l’aprenentatge profund, amb MARTA PORTERO

L’autoregulació i la metacognició són clau en els processos d’aprenentatge i s’associen amb aprenentatges de qualitat, profunds i duradors. Quins són els factors que els propicien? De quina manera podem incidir-hi com a docents? Com s’hi relacionen estratègies com l’evocació i processos de seguiment i avaluació com el feedback?  

En aquest curs ens hi atansem des de l’evidència científica i el coneixement de la neurociència, de la mà de Marta Portero

Matrícula oberta fins al 3 de febrer.

Trobareu tota la informació en aquest enllaç.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>