Convocatòria premi “Què és per a tu Europa?

La Fundació Catalunya Europa, en col·laboració amb el Departament d’Educació, convoca la tercera edició del premi “Què és per a tu Europa?” amb el propòsit d’acostar Europa i els valors europeus als joves a través de la fotografia, el vídeo i projectes artístics innovadors.

Està adreçat a l’alumnat de segon cicle de secundària, batxillerat i cicles formatius de grau mitjà o superior. Les bases dels premis les trobareu aquí. Podeu formalitzar les inscripcions i les autoritzacions en aquest enllaç.

Us recordem que els alumnes menors de 14 anys hauran d’adjuntar una autorització del pare/mare o tutor i els majors de 14 anys adjuntaran l’autorització personal signada.

Per més informació podeu consultar la pàgina web de la fundació.