Conferència del Dia de la Ciència al Teatre El Patronat de la Garriga el 18 de novembre

Setmana de la ciènciaDel 13 al 22 de novembre es celebra a Catalunya la 20ª Setmana de la Ciència. Durant aquesta setmana es celebraran tot un munt d’activitats de divulgació científica arreu del nostre territori: jornades de portes obertes, exposicions, xerrades, jocs, tallers científics…

Des del Centre de Recursos Pedagògics del Vallès Oriental IV organitzem, des de fa ja 8 anys, una conferència al Teatre El Patronat de La Garriga, en el marc de la Setmana de la Ciència. La xerrada va dirigida als alumnes de 3r i 4t d’ESO dels tres instituts de la població: Ins. Vil·la Romana, Ins. Manuel Blancafort, i l’Escola Sant Lluís.

Aquest any tindrem el plaer d’escoltar la ponència de l’investigador Dr. José Ignació Latorre Sentís, professor de Física Teòrica del Departament d’Estructura i Constituents de la Matèria de la Universitat de Barcelona, director del Centro de Ciencias de Benasque Pedro Pascual, i professor visitant del Center for Quantum Technologies, National University of Singapore.

La xerrada tindrà lloc el dimecres 18 de novembre de 9:30 a 11:30, i el professor ens parlarà de forma senzilla, però rigorosa, d’un tema de gran actualitat científica: la computació quàntica. Esperem que la xerrada agradi els alumnes i professorat de La Garriga, i que aconseguim despertar curiositats i vocacions científiques.