Coneguem la mirada TEA: Inici del curs d’intervenció educativa

Ahir va començar el curs d’intervenció educativa amb alumnat TEA a càrrec de la Mónica Perejil. Amb una trajectòria laboral de més de 20 anys dedicada al TEA, la Mónica ens va fer una immersió a la manera com tenen de veure i viure el món. També ens va explicar com és d’important reconèixer els seus interessos i explorar les capacitats per orientar-los cap al futur laboral. El seu discurs, ple d’anècdotes de casos reals, va ser fresc, dinàmic i va mantenir l’atenció de les participants en tot moment.

Agrair a l’escola El Turó que ens hagi cedit l’espai per dur a terme aquesta formació.