Com impulsar la transformació digital de l’escola

Des de l’organització de l’Edcamp Blended celebrat el 09/07/2020 et volem compartir informació sobre la jornada “Com impulsar la transformació digital de l’escola” de la Fundació Jaume Bofill que se celebra el proper 14 d’octubre a les 18:00h. Una jornada que ofereix la possibilitat de seguir-la per streaming i assistir-hi de forma presencial a la Nau Bostik!

La jornada es composa de dos gran moments: una ponència inicial a càrrec de l’Elena Sintes (Fundació Bofill) i Miquel Àngel Prats (Blanquerna, Ramon Llull) on presentaran l’informe Educació híbrida. Com impulsar la transformació digital de l’escola, i 3 debats en sales paral·leles sobre els temes “Com utilitzar les tecnologies digitals per millorar les activitats a l’aula?”
“Com acompanyar l’alumnat perquè sigui competent digitalment?” i “Com es preparen i què necessiten les docents i els centres per educar digitalment?”

Serà una jornada molt interessant on es compartiran molts aprenentatges, recursos i algunes sorpreses més! Esperem que sigui del teu interès.

Aquí tens l’enllaç amb més informació i el formulari d’inscripció.