Caixes d’aprenentatge: Escola Octavio Paz

El passat dissabte 5 de Novembre, un grup de mestres de l’equip Erasmus+ Together, va passar el matí a l’escola El Turó de Bigues i Riells compartint i analitzant  amb l’Elies Vera (docent de l’escola Octavio Paz, situada al barri de Navas, a Barcelona) les caixes d’aprenentatge creades pels mateixos docents,  que podran implementar als seus respectius centres de la zona.

L’intercanvi d’experiències pedagògiques, la coneixença d’altres realitats i metodologies, la formació i la reflexió pedagògica són factors molt importants per tal de millorar la qualitat educativa dels nostres centres.

Reflexionem sobre els indicadors que ens poden ser útils tant per revisar les unitats que desenvolupem de manera habitual com per crear-ne de noves.

Finalitzem la jornada amb una dinàmica anomenada Broquetes d’aprenentatge, on presentem les nostres capses, analitzem i avaluem les propostes presentades preparant unes broquetes, a mida que anem conversant sobre cada aspecte, per reflectir els punts forts i a millorar de la proposta presentada.