Conferència d’inici de curs 2015-16

Conferència del Dia de la Ciència al Teatre El Patronat de la Garriga  el  18 de novembreBenvolguts i benvolgudes,

Com han anat les vacances d’estiu? Esperem que molt bé, que hagueu gaudit i recuperat forces per començar un nou curs amb il·lusió i nous reptes.

Des del CRP de Bigues i Riells, us desitgem sincerament que tots i totes tingueu un bon inici de curs.

Nosaltres també volem començar amb bon peu, i per això hem organitzat una conferència d’inici de curs que pensem us agradarà molt.

Antoni Giner Tarrida, doctor en Pedagogia i llicenciat en Psicologia, realitzarà una xerrada amb el títol de “Educar les emocions, un camí per a l’èxit personal”

Durant la conferència s’abordarà el tema de l’acompanyament emocional de l’alumnat en el seu creixement per aconseguir millores tant a nivell emocional, personal, com acadèmic. També es parlarà de la importància del treball emocional previ dels docents, per poder abordar aquest tema amb els seus alumnes, i com a eina en el camí del seu èxit personal.

Aprofitarem l’oportunitat per presentar-vos el Pla de Formació del Professorat de la nostra zona i els projectes educatius que impulsarem des del CRP.

La conferència tindrà lloc aquest divendres 4 de setembre de 9.30 a 12.30 al Centre Cívic i Cultural La Fàbrica de Santa Eulàlia de Ronçana (plànol).

Enllaç a la inscripció

Aquesta és la primera xerrada del Cicle de Conferències que cada any duem a terme, i que dona dret a certificació si assistiu almenys a quatre de les cinc conferències.

Molt bon inici de curs!