Acompanyament en nou currículum a equips docents de centres de la zona

Seguim des del CRP amb l’acompanyament en nou currículum a equips docents de centres de la zona.
Avui, a l’Escola El Farell, de Caldes de Montbui, comencem pels elements del currículum i ens centrem en l’àrea de coneixement del medi.

Hem començat per conèixer el punt de partida del claustre i a partir d’aquí, hem treballat les competències específiques de l’eix 3 a infantil sobre entorn i curiositat, i les de l’àrea de coneixement del medi a primària.

A la propera sessió, ens centrarem en la programació dels projectes d’aquesta àrea per definir línia d’escola.