6a edició de 100tífiques

Apunta’t a la 6a edició de #100tífiques

Enguany celebrem el nostre dia el dimecres 7 de febrer del 2024

Un any més, la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) i el Barcelona Institute of Science and Technology (BIST), en col·laboració amb el Departament d’Educació, et conviden a participar al programa #100tífiques, per tal d’inspirar nens i nenes i fomentar la passió per la ciència a les aules. Inscriu-t’hi abans del 12 de gener de 2024.

Inscriu-t’hi ara!

Per demanar la xerrada per als teus alumnes de 6è i/o 1er ESO, et recordem les passes que has de seguir:

Identifica’t

Identifica’t amb el teu usuari i contrasenya. L’usuari és l’e-mail d’inscripció. Si no recordes la contrasenya, pots demanar-la aquí.

Revisa i valida

Revisa i valida el formulari d’inscripció, modificant, si cal, els camps existents. Si demanes una xerrada per primer cop, n’hauràs d’emplenar tots els camps. En tots dos casos, recorda adjuntar la carta de compromís degudament signada.

Consulta les nostres FAQS

Consulta les nostres FAQS en cas que tinguis dubtes en qualsevol moment de la inscripció.

Uns dies abans de la xerrada, rebràs per e-mail la carta d’assignació. Aquest document et permetrà veure les dades de la #100tífica assignada, perquè t’hi puguis posar en contacte tan aviat com puguis. No oblidis revisar el teu correu brossa per no deixar escapar cap novetat!

Enguany també et podràs inscriure a les formacions per a docents que hem preparat, acreditades pel Departament d’Educació de la Generalitat, entitat col·laboradora del programa.  Per tal de tenir l’acreditació, el professorat haurà d’assistir mínim al 80% de les sessions de formació i realitzar el treball de la proposta didàctica que us farem arribar pròximament. Aquestes sessions per al professorat seran en format online, i t’hi pots apuntar abans del 22 de desembre tot fent clic a l’enllaç corresponent:

Dijous 11 de gener de 17:00h a 18:00h
Sessió 1Com puc aprofitar millor #100tífiques? Informació general del programa

Dijous 18 de gener de 17:00h a 19:00h
Sessió 2Com treballar #100tífiques a l’aula. Eines per al professorat.

Dijous 25 de gener de 17:00h a 19:00h
Sessió 3: Recursos per treballar la ciència i la perspectiva de gènere a l’aula