3a Jornada de les Superheroïnes i Superherois

La Fundació La Nineta dels Ulls ens convida a fer difusió de la 3a Jornada de les Superheroïnes i Superherois per tal que hi puguin accedir tots els centres del vostre territori. Adjuntem el pdf amb les propostes didàctiques.

Per altra banda, han actualitzat el mapa de les escoles bressol, escoles de Primària i instituts participants aquest any:

CAT JORNADA 2023

Tornem a celebrar que tothom tenim superpoders!

Durant la 2a edició de la jornada de les superheroïnes i els superherois, 111 centres de Catalunya i d’arreu del país van convertir-se en centres amb superpoders!

Després de l’èxit de la 1a i 2a edició, on més de 34.000 superheroïnes i superherois van celebrar el seu superpoder, volem seguir promovent el respecte i la tolerància cap a la diferència i l’acceptació i reconeixement de les pròpies capacitats.

En aquesta tercera edició, tornem a reflexionar sobre els propis superpoders de forma individual, però sobretot, volem promoure el treball en equip. I volem arribar a moltes més escoles!

Ens hi ajudeu?