☀ 58a Escola d’Estiu de Rosa Sensat!

La 58a Escola d’Estiu de Rosa Sensat: El dret a llegir tindrà lloc del dilluns 26 de juny al dijous 6 de juliol i constarà de 37 formacions de 15 hores, organitzades en tres franges horàries diferents.

Oferim a la teva disposició una àmplia oferta formativa, pensant en totes les etapes educatives i perquè puguis participar-hi compaginant-ho amb la teva tasca com a docent en el context del final de curs 22-23.

Tens alguna consulta? Fes clic en aquest enllaç per resoldreu-ho amb les FAQ’s de la 58a Escola d’Estiu.

ACTE DE PRESENTACIÓ (11 DE MAIG)

LActe de Presentació se celebrarà el dijous 11 de maig i servirà per donar la benvinguda, un any més, a l’Escola d’Estiu de Rosa Sensat.

Comptarem la Montse Ayats, filòloga, editora, mestra i, des del maig de 2022, coordinadora del Pla nacional del llibre i la lectura; i la Mònica Badia, mestra i responsable de la xarxa de biblioteques escolars de Catalunya.

Volem que aquest sigui un acte per fomentar el llibre i la lectura!

CATÀLEG PER ETAPES FORMATIVES:

Descarrega’t el catàleg de formacions d’Escola Bressol

Descarrega’t el catàleg de formacions d’Educació Infantil

Descarrega’t el catàleg de formacions d’Educació Primària

Descarrega’t el catàleg de formacions d’Educació Secundària

CATÀLEG PER TEMÀTIQUES:

Descarrega’t el catàleg de formacions de Literatura

Descarrega’t el catàleg de formacions de Ciències i Tecnologia

Condicions

• Totes les formacions seran presencials i  a la seu de l’Associació de Mestres Rosa Sensat (Av. de les Drassanes, 3, Barcelona). A més, en funció de la participació, l’organització es reserva la possibilitat de traslladar alguna de les activitats a seus d’altres entitats. En tots els casos serà a llocs propers a la seu (a 5 minuts caminant).
  • Les formacions de les franges A i C se celebraran en horari de tarda, mentre que els cursos de la franja B es concentren entre el divendres 30 de juny a la tarda i al llarg del dissabte 1 de juliol.
  • Cada formació té una dedicació de 15 hores: 12 hores en tres sessions presencials i 3 hores de treball personal. La participació en cada formació et permetrà obtenir un certificat de 15 hores de formació, per tant, dependent dels cursos en els quals t’inscriguis en total podràs certificar 15, 30 o 45 hores de formació. A més, aquesta formació està reconeguda al Pla de Formació Permanent del Departament d’Educació.

Inscripció

• Pots consultar a la taula les opcions de matrícula d’enguany. L’import varia segons el nombre de cursos als quals vulguis participar. A més, les persones sòcies i les Escoles Amigues de l’Associació de Mestres Rosa Sensat també tenen descompte en matricular-se. Si encara no ets associat/da, si ho fas ara podràs aprofitar aquest descompte per inscriure’t a l’Escola d’Estiu a preu reduït. Consulta’n tots els detalls i condicions aquí.
Consulta tota l’oferta formativa!