PROGRAMA BIBLIOTECA ESCOLAR “PUNTEDU”

imatge_corporativa_puntedu_540_70

El Programa de biblioteca escolar “puntedu” vol impulsar i consolidar el funcionament de la biblioteca com a eina bàsica d’aprenentatge en el desenvolupament de totes les àrees, per fomentar l’hàbit de la lectura i la recerca, el tractament i l’ús de la informació, i de fer de la biblioteca un servei, un recurs per al professorat i un espai obert a tota la comunitat educativa.”

Els centres interessats a obtenir un projecte “puntedu” poden participar en la convocatòria anual per a la selecció de projectes de Biblioteca escolar “puntedu”, un espai de coneixement i aprenentatge.

Trobareu tota la informació; normativa, recursos, experiències, documents dels grups de treball, programari… a la web http://www.xtec.cat/web/projectes/biblioteca

Els dies 5 i 6 de març es celebrarà les 5es Jornades de Biblioteques Escolars, a la Facultat de Biblioteconomia i Documentació de la Universitat de Barcelona.

Aquestes Jornades volen ser el punt de trobada de tota la professió dedicada al món de la biblioteca escolar. A la Jornada es presentaran experiències de les pròpies biblioteques escolars en els àmbits de la competència informacional i els serveis 2.0,  la taula de debat sobre les xarxes i els serveis de suport que s’ofereixen des de diferents àmbits del territori i la presentació de documents importants per a l’avaluació i el desenvolupament de les biblioteques escolars catalanes.

Trobareu tota la informació de la Jornada, així com la formalització de la inscripció al següent enllaç.