Com podem orientar sobre el futur quan el present trontolla?

Una de les moltes conseqüències que ha tingut el confinament viscut per la pandèmia de la Covid-19 és el ressentiment de la tasca orientadora i l’acompanyament que els centres educatius duen a terme, especialment amb aquell alumnat que està a punt de viure una transició cap a l’educació secundària o cap a la post obligatòria.

 

L‘alumnat necessita estabilitat emocional i vital…

Quan l’estudiant està decidint què vol estudiar s’ha de saber veure a si mateix com aprenent…

No es pot escollir quan no saps si allò que vols fer ho fas bé o no, o si t’agrada o no…

“La finalitat d’acompanyar és el benestar emocional de l‘alumnat orientat a l’aprenentatge, perquè la cura és una condició per aprendre”…

Durant el confinament s’ha prioritzat que l’aprenentatge s’hagi dut a terme des de l’escolta, des del vincle i des de la connexió amb les famílies…

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>