Fem Dansa 18a edició – Ball de Gitanes

Celebrant la dansa i la creativitat

Fem Dansa, recordant Joan Serra, en la seva 18a edició, s’ha consolidat com un dels esdeveniments culturals més destacats de la regió en l’àmbit educatiu, cultural i musical. Aquesta celebració anual de la dansa reuneix centenars de ballarins creant un espai per a l’expressió creativa i l’intercanvi d’experiències. En aquesta edició s’ha fet honor al ball de gitanes.

Un festival en constant creixement: Des de la seva primera edició, el Fem Dansa ha experimentat un creixement constant tant en la participació com en la qualitat de les propostes artístiques. Aquest any s’han pogut veure més de 300 alumnes ballant alhora i una participació total de més de 800 infants.

En aquesta edició del festival s’han pogut veure la representació d’un ball de gitanes d’una companyia professional. I, posteriorment, la representació dels balls tradicionals treballats als centres escolars.

L’espectacle es va realitzar a la població de Sant Esteve de Palautordera i va comptar amb el suport dels ajuntaments de: Ajuntament de Campins, Ajuntament de Cardedeu, Ajuntament de Llinars del Vallès, Ajuntament de Sant Celoni, Ajuntament de Sant Esteve de Palautordera, Ajuntament de Santa Maria de Palautordera, Ajuntament de Sant Pere de Vilamajor, Ajuntament de Vallgorguina.

Més enllà de la seva rellevància artística, el festival té un impacte significatiu a la comunitat educativa local. Fomenta la participació de les escoles del territori i promociona la cultura regional.