1 Jornada esportiva interescolar

El passat 24 de maig, s’ha celebrat a Sant Celoni, la 1 Jornada esportiva interescolar.

En aquest esdeveniment han participat els instituts Cor de Maria, Can Record i La Salle Sant Celoni. Durant el matí, s’ha pogut observar centenars d’alumnes participant a la jornada. Els esports que s’han realitzat han estat l’hoquei, el voleibol, l’handbol, el bàsquet i el futbol.

Amb aquesta activitat es pretén fomentar valors com l’esportivitat, el treball en equip, l’empatia, la solidaritat, el civisme i la responsabilitat. Alhora també ha estat una bona oportunitat per ampliar la xarxa de relacions interpersonals per als alumnes i posar en comú diferents perspectives d’enfocament de l’educació física dels centres de la comarca.

El més destacat d’aquesta jornada ha sigut l’esperit col·laborador i participatiu de tots alumnes i la implicació dels docents en la realització d’aquest projecte. Cal recordar, que els arbitres i entrenadors eren els alumnes de 4t dels respectius instituts i els esportistes eren els alumnes de primer d’ESO.

Adjuntem un petit vídeo reportatge amb alguns dels moments viscuts durant la jornada.