Maletes de Coeducació

La coeducació és l’acció educativa fonamentada en el reconeixement de les potencialitats i individualitats de tot l’alumnat, independentment del seu sexe potenciant així la igualtat real d’oportunitats. La igualtat de gènere fa referència a la necessitat de corregir les discriminacions i valorar les diferències enriquidores dels dos sexes.

Aquesta maleta conté un conjunt de recursos (llibres i jocs) per superar el sexisme en l’ús del llenguatge, per treballar l’educació emocional, per aprendre a orientar l’alumnat i per aprofundir en l’educació afectiva o sexual i, sobretot, prevenir la violència de gènere. És un material pensat perquè el professorat pugui tractar la coeducació dins els projectes educatius i així corregir els estereotips que avui en dia té la nostra societat.

Les maletes estan dirigides a tot l’alumnat des d’infantil fins a Cicle Superior, posant especial èmfasi en l’alumnat de Cicle Inicial i Mitjà. Aquestes es divideixen segons el grup d’edat al qual està dirigit:

Maleta 1, 2 i 3 : Infantil i Cicle Inicial

Maleta 4, 5, 6: Cicle Mitjà i Superior

A continuació us deixem el llistat de les diferents maletes amb tot el material que inclouen: MALETES COEDUCACIÓ