XV CLVA Quarts de finals: guanyadors

El passat divendres 15 van tenir lloc els quarts de final de la zona del Vallès Oriental II a l’escola del Bosc de Mollet del Vallès.

11 van ser els centres de la zona que van participar a les diferents categories: les escoles del Bosc, Joan Abelló, Salvat Papasseit, Can Besora, Sant Gervasi i els instituts Mollet, Gallecs i Vicenç Plantada de la localitat de Mollet del Vallès, l’escola Acesco i l’institut Torre de Malla de Parets i l’institut Vinyes Velles de Montornès del Vallès. L’acte també va servir per organitzar la categoria de “timoners” (alumnat nouvingut de sisè i 1er ESO) on van participar 3 centres de la comarca: l’escola Salvador Sanromà de Llinars del Vallès, i l’institut Domus d’Olivet i l’escola Pia de Granollers.

Els guanyadors de cada categoria, i per tant, semifinalistes del XV CLVA van ser:

• La Daniela Manzano de l’escola Acesco de Parets del Vallès a la categoria grumets vermells.
  • El Gerard Tomàs Trullenque del centre  Sant Gervasi de Mollet del Vallès a la categoria grumets verds.
  • L’Arantxa Ullibarri Rueda de l’institut Gallecs de Mollet del Vallès a la categoria corsaris.
  • La Marwa Benali El Amrani de l’escola Pia de Granollers a la categoria de Timoners.
  • La Marina González Jiménez, la Maria Navarro Arqués i l’Eric Jiménez Zurera de l’intitut Gallecs de Mollet del Vallès a la categoria Tropa de corsaris.

Enhorabona a tots i totes i molta sort per les semifinals!!!