XIII Jornada de Programació i Robòtica Educatives (29 de maig)

La tretzena edició de la Jornada Programa (29 de maig), dedicada a l’intercanvi d’experiències didàctiques on s’empren entorns de programació i de robòtica educatives serà, de nou, una edició completament virtual i amb un horari únicament de matí, on totes les ponències, els tallers i la fira d’alumnes s’emetran per streaming. Aquesta trobada està especialment adreçada als docents de primària i de secundària interessats en l’ús de la programació i la robòtica en els seus entorns d’aula, però també està oberta a altres professionals interessats en la temàtica. Tanmateix, des de fa uns anys, també hi participen alumnes, acompanyats pels seus professors, en la mostra de treballs realitzats per l’alumnat.