Student Awards 23

Participa en la 10a edició dels mSchools Student Awards ’23

Ja podeu inscriure el vostre projecte en la modalitat corresponent i participar en la 10a edició dels mSchools Student Awards, el concurs que premia el talent digital de docents i alumnes de tot Catalunya:

• App Education 2023

Alumnes d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius desenvolupen apps que ofereixen solucions a problemes reals, fomentant així l’aprenentatge de la programació i l’emprenedoria. Heu treballat el disseny d’una aplicació i el desenvolupament del seu prototip amb la iniciativa AppEducation aquest curs escolar? Presenteu el vostre projecte!

Inscripcions obertes de l’1 al 18 de maig.

• Mobile History Map 2023

En aquesta modalitat es promouen els projectes de Primària i Secundària desenvolupats a la plataforma digital Mobile History Map, una web i app de georeferenciació que promou el treball per projectes i l’aprenentatge-servei. Si teniu un projecte creat a la plataforma i app de georeferenciació MobileHistoryMap, ara és el moment d’inscriure’l a concurs.

Inscripcions: del 17 d’abril al 8 de maig.
Inscripcions aquí

• Scratch Challenge 2023

En aquesta categoria es premien els millors projectes de Primària desenvolupats a través del llenguatge de programació lliure Scratch. Participa!

Inscripcions: del 17 d’abril al 8 de maig.
Inscripcions aquí