Student Awards 2021

Enguany, la 8a edició dels mSchools Studen Awards es realitza en un espai virtual que s’obrirà al públic el dilluns dia 7 de juny i estarà obert fins al 17 de juny, data de la cerimònia de lliurament de premis  als projectes guanyadors.

Us compartim l’agenda Student Awards 2021

7 a 17 de juny Exposició dels projectes finalistes (Zona estands i Sala Scratch Challenge)
8 de juny 10 h a 12 h: Jornada Scratch Challenge Adventure (Sala Scratch Challenge)

(Obert a totes les escoles, amb inscripció prèvia)

9 a 11 de juny Presentacions orals dels projectes finalistes

(Jornades online obertes al públic convidat)

17 de juny 10 h a 12 h: Cerimònia de lliurament de premis

(Jornades online obertes al públic convidat)

Us convidem a registrar-vos a l’enllaç “Registre Student Awards 2021”, per a accedir a l’espai firal i rebre les comunicacions sobre els Student Awards 2021.

Jornada ON-LINE Scratch Challenge Adventure

El dimarts 8 de juny, de 10 h a 12 h, PARTICIPA DE L’AVENTURA!, una jornada lúdica de programació amb Scratch, oberta als alumnes de 3r de primària fins a 2n d’ESO de tots els centres educatius de Catalunya. Per a  Més informació.