Setmana Bio 2020 (Del 17 al 25 d’octubre)

Davant el context actual generat per la crisi sanitària provocada per la COVID19, la Setmana Bio per l’alimentació ecològica d’enguany s’adapta a la situació actual i informarà i difondrà la producció i alimentació ecològica de manera virtual.

En aquesta nova etapa es continuarà amb les cinc famílies d’activitat, les visites a operadors ecològics virtuals, Activitats comercials, Activitats gastronòmiques i restauració, Activitats de divulgació i Activitats a l’escola.

L’objectiu és que els productors i elaboradors de productes ecològics, entitats i organitzacions interessades, administracions locals, escoles i centres docents, biblioteques, restaurants, minoristes, grans superfícies, etc., puguin organitzar aquella activitat que millor s’adeqüi a les seves necessitats, sempre dins dels objectius generals de la Setmana Bio.

Per a més informació, cliqueu aquí