Agraïm la participació de tots els lectors i lectores a la Semifinal del Vallès Oriental II del XXII Certamen de Lectura en Veu Alta, que es va celebrar a la sala polivalent La Vinya, de Martorelles.
Un any més ha estat un plaer escoltar-vos. Gràcies als docents per l’acompanyament i la feina realitzada!
Els finalistes que ens representaran a la final territorial del Maresme-Vallès Oriental, el 27 d’abril a Can Palots (Canovelles), són:
- Grumets vermells (cicle mitjà de primària): Abril Calvo (Centre d’Estudis Mollet, de Mollet del Vallès)
- Grumets verds (cicle superior de primària): Pau Alegria (Escola Joaquim Abril, de Sant Fost de Campsentelles)
- Timoners (nouvinguts de cicle superior de primària o 1r/2n d’ESO): Isabel Muñoz (Institut Gallecs, de Mollet del Vallès)
- Corsaris (1r/2n d’ESO): Mar Roig (Institut La Sínia, de Parets del Vallès)
- Tropa de corsaris (3r/4t d’ESO): Lucía Miguélez, Oriol Garcia i Montse Paredes (Escola Sant Gervasi, de Mollet del Vallès)
L’acte també s’ha acompanyat de música i dansa, destacant la participació de l’Anna Sánchez, alumna de l’institut Alba del Vallès, tocant el violí, i l’alumnat de 4t, 5è i 6è de l’escola Les Pruneres, realitzant ball de bastons, sardanes i ball de gitanes, en commemoració del 50è aniversari de les entitats de Sardanes i Ball de Gitanes de la població.




