Semifinal del Certamen de Lectura en Veu Alta del Vallès Oriental II

Dijous 16 de març vam gaudir de la semifinal del Certamen de Lectura en Veu Alta del Vallès Oriental II a l’institut Alba del Vallès, de Sant Fost de Campsentelles.

Felicitar a tots els lectors, lectores i docents per la gran tasca al voltant de l’impuls a la lectura! Va ser goig escoltar-vos!

També agrair la participació dels centres educatius, del jurat, del presentador, de les famílies i de la magnífica organització del centre amfitrió, així com de l’alumnat que ens va fer gaudir amb les seves actuacions durant l’acte.

El proper 15 de maig, a la final territorial del Maresme-Vallès Oriental, serem representats per l’escola Sant Gervasi (grumets vermells), l’escola Joaquim Abril (grumets verds), l’institut escola Els Tres Pins (timoners) i l’institut Montmeló (tropa de corsaris). Molta sort!