Sant Jordi a les ones! Enregistrem una recomanació literària.

Descripció de la proposta:

• Enregistra una recomanació literària en format sonor d’una durada màxima de 3 minuts.
  • Per a l’elaboració de les propostes podeu partir de les recomanacions que trobareu al document següent Recomanació literària en format sonor elaborat pel Grup de Biblioteques Escolars.

• El producte final ha de ser un fitxer en format .mp3 (podeu emprar, si cal, un convertidor)

• Les músiques i efectes que s’utilitzin han de ser lliures de drets d’autor. (enllaç)

• Les propostes han de tenir els permisos de la veu de l’alumnat (menors de 14 anys) (majors de 14 anys) dels que us en facilitarem el model que caldrà que l’alumnat retorni degudament signat i enviar-lo a CRP de referència.

Dates

• Es pot iniciar l’activitat tan bon punt s’hagi acordat amb el CRP de referència (crp-montmelo@xtec.cat) i emplenat el formulari següent.

• Les propostes es presentaran en llengua catalana.

• La data límit per a lliurar els productes serà el 15, 16 o 17 d’abril

• La publicació dels treballs es farà a través dels Nodes del CRP (setmana del 23 d’abril) amb les etiquetes #bescat #canaldereporters #santjordialesones

• Aquestes propostes seran publicades des del Nodel del Servei Educatiu, de Serveis Centrals a partir de Sinapsi, i se’n farà difusió a l’XTEC.

• Durant la jornada del dia 23 d’abril i dies posteriors s’emetran les propostes en un programa en diferit. L’enllaç de l’emissió s’anunciarà properament.

• Caldrà pujar l’arxiu a la carpeta RECULL DE RECOMANACIONS i comunicar-ho al CRP

• Els arxius s’han de referenciar de la manera següent:

CODI DE CENTRE TITOL DEL LLIBRE RECOMANAT (no feu servir un títol excessivament llarg)

Estructura de la proposta (ESCALETA BÀSICA)

• Totes les propostes s’iniciaran amb el logotip sonor de l’escola

• Tot seguit continuarem amb el títol del llibre recomanat i la presentació de qui realitza la proposta.

• La recomanació ha de contenir tots els elements de llenguatge sonor (paraula, música, efectes i silenci).

• Per acabar, repetirem el logo sonor de l’escola (pot ser diferent del primer)

SANT JORDI A LES ONES