Reimagina la ciència

Què són els assajos clínics? Com funcionen? Quins factors i actors hi intervenen?

Assabenta’t de com es fa aquesta investigació i de per què són tan necessaris per al desenvolupament dels medicaments.

A qui va dirigit?

A professorat i alumnat des de 1r d’ESO fins a 2n de Batxillerat.

Com participar?

Apropar els continguts sobre els Assajos clínics: Investigació i Medicaments de forma divertida i amena a través d’un Espectacle de Monòlegs Científics de Big Van Ciencia que s’implementarà de manera presencial i on-line. Apuntat i gaudeix amb el teu alumnat dels assajos clínics.

Espectacles presencials: 18 i 19 d’octubre. De 9:30 h a 11:00 h. i de 12:00h  a 13:30 h a l’Aula Magna Ramon Pares de la Facultat de Biologia on l’alumnat podrà assistir gratuïtament.

Si no pots venir presencialment o les places estan ja cobertes pots inscriure a la teva classe a l’espectacle on-line

Espectacle on-live: 20 d’octubre de les 11:30 a les 13:00 h

Inscriu la teva classe (màxim 50 alumnes) abans del 2 de octubre

Reserva plaça per l’espectacle!