Publicació del butlletí Educentres i butlletí Infoescola

Us informem que aquesta setmana el Departament ha encetat una nova línia de comunicació amb la publicació de dos nous butlletins amb periodicitat mensual.

Es tracta del butlletí Educentres, adreçat al personal dels centres educatius, i Infoescola, adreçat a la ciutadania.

Educentres té com a objectiu millorar la comunicació interna de tots els actors que participem en la direcció i gestió del servei públic educatiu no universitari del Servei d’Educació de Catalunya, amb la voluntat de facilitar la difusió d’informació, experiències, debats i visions per contribuir a l’èxit educatiu.

En aquest sentit, el Portal de centres, en què s’informa amb detall de novetats i gestions que han de fer els centres educatius, es complementa amb el butlletí Educentres com una nova eina que farà arribar les novetats de forma àgil i eficient, ja que oferirà altres informacions rellevants i estratègiques, sense oblidar informació pràctica destacada.

Pel que fa al butlletí Infoescola vol donar a conèixer el servei educatiu d’una forma senzilla i propera; informar sobre els ensenyaments, nous programes, experiències pioneres; explicar de forma clara la gestió de tràmits educatius; contribuir en els debats per aconseguir grans consensos al voltant de l’educació, i oferir consells per a les famílies relacionats amb el projecte compartit d’educar els infants i adolescents.

Trobareu els butlletins al web del Departament a l’adreça http://ensenyament.gencat.cat/ca/departament/publicacions/butlletins/

Us animem a realitzar la subscripció!