Premi Escola, Agricultura i Alimentació Ecològica 2020

Un any més els Departaments d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació, Ensenyament i Territori i Sostenibilitat juntament amb l’Associació Vida Sana, organitza  el Premi Escola, Agricultura i Alimentació Ecològica  i el seu objectiu és el de reconèixer i incentivar la realització de projectes i línies de treball dels centres educatius de Catalunya destinats a promoure el coneixement de l’agricultura i l’alimentació ecològiques.

S’ha ampliat qui pot optar al premi: tots els centres educatius d’educació infantil, primària, secundària, batxillerat, formació professional, educació especial i llars d’infants de Catalunya, que hagin iniciat al llarg del curs escolar 2019-2020 un projecte o una experiència pedagògica relacionada amb la producció agrària o alimentació ecològiques.

Degut a les circumstàncies excepcionals d’aquest curs, es permetrà presentar al premi projectes desenvolupats durant el curs 2018-2019, sempre que no s’hagin presentat a l’edició anterior d’aquest premi.

A més, també es permetrà que es presentin al premi entitats, empreses i famílies que hagin desenvolupat material pedagògic amb una finalitat educativa relacionada amb la producció i l’alimentació ecològica.

El termini de presentació és des de l’1 de juny fins el 24 de juliol de 2020.
En aquest link podeu trobar més informació: