mSchools Awards 2024

El mSchools Awards 2024 té com a objectiu promoure la transformació digital dels centres educatius, reconeixent l’excel·lència de projectes educatius duts a terme als centres de Catalunya, emmarcats en la temàtica proposada. La temàtica posa l’èmfasi en l’ús de les tecnologies digitals com a element transformador per assolir una millora de l’entorn, de les persones i la societat.

Consulta les Bases del concurs

Temàtica: els projectes que es presentin en aquesta edició hauran de donar resposta a reptes vinculats a un dels següents eixos

• Eix 1: Benestar emocional i social
  • Eix 2: Art i creativitat per la cohesió, integració i transformació
  • Eix 3: Ciutadania democràtica i consciència global
  • Eix 4: Llengua, cultura i diversitat

Propostes educatives:

Contingut del projecte: a part dels continguts específics demanats a cada modalitat, tots els projectes hauran de presentar

• Vídeo explicatiu del procés, on els protagonistes han de ser els alumnes.
  • Pòster divulgatiu de la proposta.

Inscripció:

• La inscripció dels projectes es realitzarà a través de la pàgina web https://mschools.com
  • El període d’inscripció i de lliurament de projectes s’iniciarà el 8 d’abril i finalitzarà el 6 de maig de 2024 a les 14:00 hores.