L’Escola Marinada de Montornès del Vallès guanya el Premi a l’Emprenedoria a la First Lego League 2020

Resultat d'imatges de first lego league uab 2020 logo

L’Escola Marinada de Montornès del Vallès guanyar el Premi a l’Emprenedoria a la First Lego League 2020, celebrat a l’Escola d’Enginyeria de la UAB el passat 8 de febrer.

L’alumnat de 5è curs de primària va presentar un projecte de millora de la Plaça de l’Església del barri de Montornès Nord i va resoldre de forma eficaç les diferents proves per portar a terme les seves idees i superar obstacles.

El premi va començar a fomentar-se al principi de curs, ja que durant aquests primers mesos van treballar i van anar concretant les idees del seu projecte científic.

No és el primer cop que aconsegueixen un reconeixement en aquest concurs i això demostra la bona feina que fan al centre en l’àmbit científico-tecnològic.

Moltes felicitats!!