La participació dels municipis en la lluita contra la segregació escolar

El Pacte contra la segregació escolar a Catalunya compta amb l’adhesió de més d’un centenar d’ajuntaments de municipis de més de 10.000 habitants. El compromís assumit per aquests ajuntaments és contribuir, en col·laboració amb el Departament d’Educació, a l’aplicació de les mesures contingudes en el Pacte i participar en les reunions de seguiment quan s’abordin aspectes relacionats amb l’àmbit competencial de les administracions locals.

En la lluita contra la segregació escolar, les administracions locals participen en la programació de l’oferta a través de les taules mixtes de planificació i també en la gestió del procés d’admissió d’alumnat a través de les oficines municipals d’escolarització. Alhora, també participa en la determinació d’aspectes centrals com ara la zonificació escolar o les adscripcions entre centres públics.

Per a més informació i la inscripció, cliqueu aquí