Jornada online sobre inclusió per a l’alumnat de secundària

El pròxim 18 de novembre, de 10h a 11:30h, el Teatre L’Amistat de Mollerussa es convertirà en un plató divulgatiu des d’on es retransmetrà a tot Catalunya. Hi participaran tres ponents influents que exposaran les seves trajectòries de vida personals i professionals generant coneixement, reflexió, debat i aportant diferents visions sobre la igualtat d’oportunitats de les persones amb disCAPACITAT.

📢EL PÚBLIC: Alumnat d’ESO, Batxillerat, FP i universitari. Obert a tota la ciutadania interessada.

INSCRIPCIONS GRATUÏTES fins al 16 de novembre a www.acudam.org

CartellACUDAMJornada2022_PDF