Jornada de Mediació Escolar: Alumnat de Montornès comparteix experiències sobre com gestionar els conflictes

A través de la música, la dansa o el teatre, els alumnes dels instituts Vinyes Velles, Marta Mata i l’escola Can Parera de Montornès han explicat com viuen i solucionen els conflictes a les aules. Ho han fet a l’escenari de l’Espai Cultural Montbarri, en el marc de les Jornades de Mediació a les Escoles, que tenen com a objectiu la posada en comú d’experiències sobre la resolució de conflictes. Una feina que ja s’està realitzant en diversos centres del municipi.

Les jornades també han acollit un taller per posar en comú els elements que estan en joc a l’hora de fer una mediació. L’acte s’ha tancat amb la presentació del servei municipal de mediació a disposició de tots els habitants del municipi.

Consulteu la notícia i el vídeo a vallèsvisió.

Aquí teniu els vídeos de la jornada