It world edu

En aquesta nova edició, volem organitzar per primera vegada uns Tallers d’Innovació (WorkShops) de 90 minuts de durada eminentment pràctics sobre les principals tecnologies i metodologies emergents i presents ja a les escoles i a les aules.

Veureu algunes diferències en la definició de les categories respecte les edicions anteriors: enlloc de categoritzar les comunicacions fent referència directa a la tecnologia o a processos educatius, enguany les categories passen a fer referència directa a grans tendències emergents tecnopedagògiques i de transformació digital (i apunten algunes temàtiques associades). Tot i que el congrés té un focus evidentment tecnològic, no volem parlar només de tecnologia de forma isolada, sinó que la volem veure sempre dins el context d’un projecte, al servei d’una idea o com a palanca per a la millora de l’aprenentatge del nostres alumnes. I, sobretot… veure i “tastar” noves idees de transformació digital aplicades a l’educació.

En aquest sentit, les dimensions o categories són coherents i han sorgit a partir de les darreres tendències a nivell internacional, l’OCDE, Unesco o Informe Horizon, i també com a resultat de propostes de participació pedagògica com l’Ara és demà, l’Escola Nova 21 i de les conclusions del passat ITworldEdu.

Presenteu les candidatures fins el 19 de febrer.

Més informació aquí.