INSCRIPCIONS CONCURSOS

CATSKILLS – Catskills és el campionat de Catalunya de formació professional on els alumnes d’ensenyaments professionals d’arreu del territori català competeixen en 33 oficis (skills) relacionats amb els estudis que estan cursant.

Inscripcions fins al 30 de març de 2018.

PREMI DIALOGA – La Facultat de Dret d’ESADE, mitjançant el Grup de Recerca en Conflict Management, el Col·legi de Notaris de Catalunya i el Departament d’Ensenyament, presenten la 5a Edició del Premi DIALOGA, destinat als centres educatius i als alumnes de 1r de batxillerat i 4t d’ESO amb el tema: Trenquem el silenci davant el bullying.

Període d’inscripció fins al 31 de març de 2018.

7è PREMI PISSAGANYA DE POESIA ESCOLAR – Premi de poesia en català adreçat als alumnes de centres educatius  de primària, secundària i batxillerat de tots els països catalans.

Lliurament de treballs fins al 20 d’abril de 2018.

4t PREMI DE VÍDEOS KABUA. JOVES PER CANVIAR EL MÓN – KABUA vol premiar el millor vídeo de  joves amb una proposta, denúncia i/o sensibilització sobre els refugiats del segle XXI, els efectes del canvi climàtic, la diversitat funcional, la lluita contra la pobresa o la diversitat cultural.

Data límit d’enviament: 20 d’abril de 2018.

NOVA EDICIÓ DE LA LLUM DE LES ONES – Concurs de relats curts o poemes de ficció climàtica, d’inspiració fotònica i premi musical adreçat a estudiants d’ESO, batxillerat i cicles formatius. En català, castellà o anglès.

Termini obert fins al 23 d’abril de 2018.

I CONCURS PUM! CIBERBULLYING – L’Associació de Consumidors de Mitjans Audiovisuals de Catalunya convoca el I Concurs de Foto-Còmics PUM! Ciberbullying entre totes les escoles de Catalunya.

Inscripcions Fins al 25 d’abril de 2018.

CURTMETRATGES. PREMIS 2018 LLANTERNA DIGITAL – Els Premis Llanterna Digital volen contribuir al foment de l’ús del català i de l’occità a través de curtmetratges que promoguin una reflexió sobre les llengües i s’adrecen especialment a tots els membres de les dues comunitats lingüístiques d’arreu del món.

Inscripcions Fins al 30 d’abril del 2018.

EXPERIÈNCIA FOTOGRÀFICA INTERNACIONAL DELS MONUMENTS –  L’Experiència Fotogràfica Internacional dels Monuments és un concurs de fotografia i patrimoni adreçat als joves, que té per objectiu, apropar-los al patrimoni cultural i monumental, per tal que el coneguin, el valorin i el gaudeixin.

Inscripcions obertes fins a l’1 de maig de 2018.

PREMI PARTICIPA A L’ESCOLA 2018 – Premi per a les escoles o instituts que han dut a terme, durant el curs, experiències de participació en què l’alumnat s’hagi involucrat en la vida del centre.

Sol·licitud oberta fins al 31 de juliol de 2018.

JORNADA D’INCLUSIÓ DIGITAL – Es farà el 5 de maig a Girona i s’hi poden fer arribar experiències fins el dia 18 de març.

JORNADA DE PROGRAMACIÓ I ROBÒTICA –  Es farà el 26 de maig al Citilab i s’hi poden fer arribar experiències fins el dia 1 d’abril.

BEST PRACTICES IN MOBILE LEARNING – La UNESCO ha obert una convocatòria per tal de recopilar les millors pràctiques en aprenentatge mòbil. Es tracta d’una iniciativa per identificar i difondre models efectius d’aprenentatge mòbil als centres educatius, que contribueixin a promoure entorns d’aprenentatge innovadors en el marc de l’Agenda de Desenvolupament Sostenible  fixada pel 2030. Els centres seleccionats, com a millors pràctiques d’aprenentatge mòbil, es recolliran en una publicació i al lloc web de la UNESCO. Així mateix es podran presentar a les conferències internacionals organitzades per la UNESCO.

Més informació sobre aquesta convocatòria. La data límit per enviar les propostes via el formulari és el 16 de març de 2018.