Escola Marinada de Montornès del Vallès, un nou curs a la first LEGO League!

L’Escola d’Enginieria de la UAB organitza cada any un torneig internacional on alumnes de l’ESO i algun centre de primària participen amb els seus Robots LEGO exposant els seus projectes utilitzant la tecnologia com a base per a la descoberta, la inclusió, la col·laboració, la creativitat, el treball en equip, la comunicació … treballant la resolució de problemes i de reptes que es plantegin segons l’edició, tot treballant conceptes matemàtics i científics mitjançant els valors de la innovació.
Aquest curs la jornada es va celebrar el 9 de febrer a la Universitat Autònoma de Barcelona, al llarg de tot el dia. Els i les alumnes de 6è de Primària de l’Escola Marinada de Montornès del
Vallès han participat i var resultar guanyadors del 1r. premi als Valors FIRST LEGO League com a reconeixement a l’equip que ha sigut un model a seguir pel seu profund respecte i defensa dels Valors FIRST LEGO League.
Valors que son.

Descobriment: Explorem noves idees i habilitats.
Innovació: Utilitzem la nostra creativitat i la nostra persistència per a resoldre
problemes.
Impacte: Apliquem el que aprenem per a millorar el món.
Inclusió: Ens respectem els uns als altres i acceptem les nostres diferències.
Col·laboració: Som més forts quan treballem junts en equip.
Diversió: Ens ho passem bé i celebrem els nostres resultats!