ESC La Falguera: Tercer premi de la XIV edició del Premi Federico Mayor Zaragoza

Alumnes de l’escola La Falguera, de Vilanova van recollir, el dissabte 22 de maig, a Tortosa, el tercer premi de la XIV edició del Premi Federico Mayor Zaragoza per a treballs sobre la sostenibilitat a partir de treball de la Carta de la Terra i els Objectius de Desenvolupament Sostenible de l’Agenda 2030. Aquests any, s’havia de treballar sobre els Objectius 11 i 12, és a dir, consum responsable i ciutats sostenibles. En conjunt, els alumnes de 6è de l’escola, van presentar sis treballs i el grup guanyador el formen Pol Vila, Sergi Salvador, Aleix González i Aleix Teixidó, que van fer un clipmetratge sota el títol Eduquem en la sostenibilitat.

MOLTES FELICITATS!!!